We hebben van jullie vernomen dat de aanmeldingen via deze website over het algemeen makkelijk waren en goed verlopen. In het verwerken van de aanmeldingen is het voor ons lastig gebleken om bij te houden wie met wie meegaat en hoe het aanmelden van de introducés geregeld wordt. Om deze reden hebben wij de volgende aanpassing gemaakt: Elke speler moet zich vanaf nu voor een skirm individueel aanmelden op deze website. Tijdens de aanmelding kun je aangeven of je als intro speelt of als lid en vervolgens krijg je, op basis van deze keuze, de juiste informatie toegestuurd.
We hebben verdere maatregelen genomen om het bestelproces en de uitgifte van het eten nog sneller en makkelijker te maken. Verder vonden we het systeem waarbij jullie kunnen bestellen en na de skirm een factuurtje krijgen ook handig werken. Ook hier kunnen we nog verder stroomlijnen en de bovenstaande aanpassing m.b.t. aanmeldingen zal hier ook bij helpen. We hebben de friet uit het menu gehaald omdat, vanwege de hoeveelheid bestellingen, deze niet de kwaliteit heeft die we zouden willen.
Een aantal spelers gaven aan wat meer informatie te willen vooraf aan de skirm over dingen zoals: tijdsplanning, beschikbaar eten en dergelijke. Iedere speler krijgt nu een aantal dagen vooraf aan de skirm een email van ons met alle nodige informatie!
Tijdens de skirm van 19 juli hadden we iets teveel snipers 🙂 We willen voorkomen dat dit een negatief effect op de gameplay gaat hebben in de toekomst en zullen binnenkort komen met een quotum. Voor nu kun je tijdens je aanmelding aangeven of je wil snipen zodat we idee hebben waar het aantal naar toe gaat per skirm en eventueel aan de rem kunnen trekken. Meer informatie hierover wordt binnenkort bekend gemaakt.
Heb je nog andere verbeterpunten of goede ideeën? Mail ons op info@airsoftwarriors.nl en we gaan kijken wat we kunnen doen.